Forum voor haarproblemen pagina
Startpagina.nlDochters op alfabetCategorieenVoor kidsLuister radioKijk TVMeer Startpagina

haarproblemen.startpagina.nl/prikbord

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Dit antwoord is gegeven via GoeieVraag.nl Re: haaruitval door reuma medicijnen

Gepost door: jeffreyr1 ()
Datum: 19 januari 2010 15:43

haaruitval na medicatie kan nog een zeer lange tijd aanhouden, maar mijn echte advies is: ga naar de huisarts en vraag dit soort raad bij hem/haar



Onderwerp Geschreven door Gepost
  Dit antwoord is gegeven via GoeieVraag.nl

haaruitval door reuma medicijnen

gynsy01 19/01/2010 15:31
  Dit antwoord is gegeven via GoeieVraag.nl Re: haaruitval door reuma medicijnen
jeffreyr1 19/01/2010 15:43
 

Re: haaruitval door reuma medicijnen

arganolie 28/04/2011 09:18
Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, je hebt geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.
 
Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - haarproblemen.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep